2014. január 13., hétfő

Hintaszék


Az úgy kezdődött hogy valaki megosztott a facebookon egy hintaszéket  ami épp eladásra várt, történetesen fehéren és kopottan várta gazdáját. Nagyon tetszett már el is képzeltem ahogy  a nappalink dísze lesz de aztán valahogy el is felejtődött mint ahogy a rengeteg ötlet közül sok néhány... Pár napra rá már várt minket a piac, hogy megtaláljuk a heti kincseinket,és akkor ott, azon a hideg de napos reggelen, akkor megtörtént. Megtörtént amit már annyi mindenki írt, hogy ha szeretnék valamit be kell vonzanom. Hogy milyen sokszor szuggerálják maguknak ha valamit szeretnének találni a piacon....Hát nekem is sikerült :bevonzottam annyira hogy nem is egy, hanem két hintaszék jött velünk szemben azon a napon. Mindkettőn volt javítani való, de Sanyi felmérte a helyzetet és bár tudtuk, hogy munka lesz vele bőven, de mégis elhoztuk őket. Bepréseltük az autóba ( komolyan mondom aki néha lát minket...), hazahoztuk, az egyiket rögvest letisztítottam és úgy ahogy volt barnán befészkelte magát a nappaliba...Kapott csinos takarót, derékpárnát, kötött vállkendőt mintha mindig is ott lett volna.Szerettem benne esténként ücsörögni,lábamat felhúzva ringatózni,  nézni Sanyit ahogy ül a gép előtt és mindenféle ügyeket intéz, aztán már ott zajlottak az esti beszélgetések, a tervezgetés...Belakta magát teljesen, ma, amikor kikerült végre a műhelybe már hiányzott is, űr volt a helyén:)
Az asztalosmunka után jöhet a festés, csinosítás. A végeredményt hamarosan mutatom, szeretném a héten ezt is befejezni...a következő piacra pedig az üvegbúra bevonzása a cél, szerintetek sikerül?






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése